fredag 22 mars 2013

Tio meningar en "Google lärare" aldrig får höra


  1. "Jag har glömt spara mitt arbete."
  2. "Jag har gjort arbetet men det finns i min dator hemma."
  3. "Skrivaren har slutat fungera."
  4. "Kan inte arbeta med presentationen eftersom jag saknar mjukvaran hemma."

  5. "Oj, detta var en gammal version av mitt arbete."
  6. "Jag kan inte opna .docx filer."
  7. "Mitt arbete finns i ett USB-minne som jag inte kan hitta nu."
  8. "Jag har försökt maila det här dokumentet till mig för att kunna skriva ut det i skolan men
    dokumentet har försvunnit från min inkorg."
  9. "Har du en häftapparat?"
10. "Jag har visat mitt arbete för dig. Har du glömt det?"

2 kommentarer:

  1. Är du verkligen säker på det? ;-)

    SvaraRadera
  2. Njaaa... säker och säker.... man borde kanske skriva "förmodligen aldrig får höra?" :-))

    SvaraRadera